Sayang Sarawak – Part 3

Lebih kurang jam 8 malam, selepas puas berposing di Waterfront, kami dibawa Wal ke Medan Ikan Bakar Top Spot untuk menjamu selera. Sepenuh-penuh manusia dalam tu. Pelbagai deretan gerai ikan bakar dan makanan laut ada di Top Spot. Pilih saja mana yang berkenan di hati. Wal telah memilih gerai No 25 sebagai tempat kami menjamu selera malam itu.

Apa-apa pun, kena pose dulu kat pintu masuk.. :)

Kami yang laparrrrrrrrrr

Top Spot Seafood

Pelbagai jenis makanan laut sedia untuk dipilih

Yang tengah-tengah tu timun laut (gamat??)

Rasa macam nak makan sume..boley??

Gerai No. 25

Tensen tunggu makanan belom sampai..

Budak paling kuat makan malam tu *Fitnah..Hee..

Malam itu, ramai betul orang. Siap ada meja yang dah direserved lagi. Kami terpaksa menunggu lebih kurang 15 minit untuk dapat makanan (kira cepat gak ni kan?). Dan inilah makanan yang kami pilih..

Terubuk Bakar

Butter Prawn

Oyster Omelette First time makan menda alah ni..

Tomyam Campur

Sayur Midinbentuk dan rasa dia macam pucuk paku

Page 1 of 2 | Next page