Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Haha..ni bukan nak cerita pasal garam sebenarnya. Ni nak cerita tentang filem Salt lakonan Angelina Jolie.

Selasa malam (27 Julai 2010) baru-baru ini, ex-housemate saya, Nurul mempelawa saya untuk menonton tayangan preview filem Salt yang ditayangkan di pawagam-pawagam bermula pada hari Khamis 29 Julai 2010. Bila tau yang saya dapat menonton lebih awal daripada kebanyakan orang yang lain, ofkoslah saya tak akan melepaskan peluang ni kan? Nurul mendapat tiket tayangan preview ini daripada rakannya yang menang peraduan yang dianjurkan oleh sebuah majalah. Oleh kerana rakannya itu tinggal di Kedah, tak kuasalah dorang nak datang KL semata-mata nak tengok wayang, kan? Ape kejadahnya!

Kami menonton di Cathay Cineplexes, Cineleisure Damansara. Nurul datang ambil saya selepas Maghrib dan kami makan-makan, lepak-lepak dulu di McD sementara menunggu waktu tayangan pada jam 9.30 malam.


The Tickets. Macam poskad


The Tickets bersama burger baru McD – GCB


Nurul yang baik. Tq!


Weee….

Secara peribadi, saya suka filem ini walaupun ada review yang menyatakan filem ini biasa-biasa saja kerana menurut mereka, aksi Angelina Jolie sudah tidak tangkas lagi seperti karakternya dalam filem-filem Tomb Raider dan Mr. & Mrs. Smith. Apa pun komen mereka, bagi kaki wayang, saya amat menyarankan filem ini untuk ditonton. Enjoice!

Poster Salt

Angelina Jolie stars in ‘Salt,’ a contemporary espionage thriller about a CIA agent who is accused of being a Russian spy and becomes a federal fugitive.

Selamat menonton!

One comment on “Garam?

  1. gigolo on said:

    suka!!!suka!!!

    yang tak suka sbb tak bwk peminat menyibuk sekali memeriahkan tayangan tu….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.