Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Pagi tadi akak saje upload  kat FB gamba kad matriks akak masa kat MRSM dulu.. Saje nak tengok cemana penerimaan kawan-kawan terhadap diriku yang dahulu..

fb1

Tekan je button POST, berduyun komen masuk. Memang dah ku hagak gamba ni akan menjadi bahan cemuhan dan cacian mereka. Haha.. Mari kita lihat beberapa komen yang agak biadap..

fb2
Al-Arqam katanya.. Hahhaa.. Choii!!

fb3
Ini memang kongajo!! Huhu… Macam nak muntah sangatlah tu..

fb4
3 komen ni paling biadap dan kongajo di antara banyak-banyak respons yang diterima. Seb baik dedua ni ada insurans mulut sebab dedua pun agent insurans.. Kah kah..

Akak reply komen dorang dengan gamba ni..

fb5

Setakat ni total 74 komen semua. Akak gelak jela bila baca komen-komen tu. Takde sentap pun. Sebab memang sedar diri. Dengan spek penuh satu pipi. Dengan hangusnya.. Complete package la kiranya. Huhu..

So, korang jangan nak termuntah sekali pulak ye.. Ok, chioww!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.