Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Saya bercadang nak buat LASIK (laser mata untuk menghilangkan masalah rabun) bila dah ada duit nanti. Jadi saya telah mencuba-cuba untuk tidak memakai cermin mata. Tapi bila tak pakai cermin mata, saya nampak macam amoi jual sayur disebabkan mata saya yang sepet dan tiada kelopak mata (Tetap bersyukur!). Jadi saya nak mintak pandangan pembaca untuk mengundi sama ada saya patut pakai cermin mata atau tidak. Sebelum tu, marilah saya persembahkan muka saya yang berjerawat dengan memakai cermin mata dan tidak memakai cermin mata.

photo2363edit
Dengan cermin mata

DAN

photo2365edit
Tanpa cermin mata

Sila abaikan jerawat dan noda-noda hitam tersebut. Poll untuk mengundi ada di sebelah kanan. Tengkiu..

5 Comments

  1. buat je lasik tu… bukan sedap pun pakai spek

  2. ye lor.. wat je lasik tu.. pastu mata dah tak rabun g plak wat facial muka tu.. maksud aku, g la wat apa2 yg patut tuk muka tu lak. botox ke, plastik sajeri ke or nak senang pakai je mekap tebal.. hahaha

  3. Cidi
    6:15 pm on February 26th, 2009

    toksah laa buat2 lasik masik ni,ade care lain lagi yg lebih slamat..aku penah dengar yg cuba lasik2 ni dtg balik rabun dia jie. buang masa buang duit. aku pun tgah mencuba dgn ubat2an tradisional utk memacho kan diri dan wajah aku ni..kalau2 berhasil nanti akan ku ajukan padamu produk nye iyeeee..keskeskes..ujie ujie moolok nian nga kak!!

  4. DayLynn
    1:50 pm on October 31st, 2011

    pakai spek yg frameless la. . .cntik. . . lasik tu brape kos nyer yer. . .b’coz my face amatlaa xsesuei ngn spek2 ni. . .

  5. Ujie
    2:31 pm on October 31st, 2011

    Rm6k kos lasik