Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Assalamualaikum darling-darling I semuahhhh….

Alhamdulillah, produk terbaru daripada Prudential BSN Takaful yang ditunggu-tunggu sekian lama dah dilancarkan juga akhirnya. Semalam (5 September) promosi besar-besaran dah mula disiarkan di akhbar seperti Harian Metro, The Star, The Edge dan website rasmi PruBSN Takaful serta di Facebook PruBSN Takaful.

Kalau dulu, produk invesment-link PruBSN terdiri daripada dua je iaitu Takafulink & Takafulink Cerdik (untuk 1-18 tahun) tapi sekarang PruBSN Takaful dah asing-asingkan ikutkan umur dan keperluan. So, client boleh pilih pelan ikut kesesuaian umur masing-masing di samping keperluan semasa mereka. Contohnya kalau budak-budak yang baru lepas grad dan baru bekerja, gaji pun tak besar lagi, so produk yang sesuai untuk dorang ialah PruBSN FirstLink. Kira macam First Protection Plan untuk dorangla. Monthly payment pun tak mahal. Minimum RM100. Kira affordable la untuk yang baru start keje dan mula nak membina kehidupan.

Untuk budak-budak umur 1-18 tahun pulak, PruBSN cadangkan untuk amik PruBSN SmartLink. Yang bestnya produk ni, kalau anak-anak ni tadi cemerlang dalam peperiksaan UPSR/PMR/SPM/STPM/Diploma/Ijazah, tiap-tiap tahun periksa tu dorang akan dapat bonus dalam bentuk wang tunai, 50-200% daripada premium tahunan. Contohnya, Encik A amikkan pelan PruBSN SmartLink ni untuk anak dia dengan sumbangan tahunan RM2,400 (atau RM200 sebulan), so bila anak dia dapat UPSR 5A, anak dia akan dpt 50% daripada RM2,400 tu iaitu RM1,200. Nanti PMR dapat pulak 7A, anak dia akan dapat pulak 100% daripada RM2,400 tu iaitu RM2,400 gak dan seterusnya sampai SPM/Diploma/Ijazah. Best tak? Seb baik aku takde anak lagi.. Heehee..

Dan seterusnya produk ketiga PruBSN Link Series iaitu TakafulLink. TakafulLink ni serupa jugak macam Takafulink (satu je L) yang lama cuma ada penambahbaikan dan manfaat tambahan yang lagi best untuk client. Eiii..tak sabarnya nak jual produk-produk ni.

So, kawan-kawan sume, kalau ada masa tu, silalah jenguk-jenguk apa yang ada kat bawah ni. Sebenarnya semua benda ni ada dalam website rasmi PruBSN cuma yang ni saya extract dan ringkaskan aje. So, cekidaut uols!!

 

Untuk temujanji, sila hubungi saya Ujie di 019-388 9306 atau email ujie@ujie.com

Yang Teruja,

Aspiring Unit Manager
PruBSN Takaful

firstlink smartlink takafullink

No Comments :(