Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

is celebrating its

anniversary πŸ˜‰

 

Yes uols.. Sedar tak sedar, dah 9 tahun umur domain ujie.com ni..


Tarikh akak register domain ni – 30 Ogos 2003

Dulu saje je beli domain ni sebab gedik. Tengok orang lain ada, akak pun nak jugak. Akak agak beruntung sebab dapat register domain dengan nama yang akak nak. 4 huruf pulak tu. Sekarang tak dapek dah nak beli domain dengan nama pendek-pendek macam ni. Kurang-kurang mau 6-7 huruf kot.

Dulu domain ni akak guna untuk buat email dan simpan fail-fail besar je. Baru tahun 2007 akak start berblog dengan separa aktif. Dasar pemalas camnilah.. Akak memang salute kat orang yang boleh tulis hari-hari. Jeles pon iye jugak.. Eh, dah 5 tahun ek akak berblog..


Rupa blog akak 5 tahun yang silam..Hiks.. Ujie Mapia konon.. Puiii!!

Hmmm.. 9 tahun eh.. Kalo budak, dah darjah 3! Kah kah.. Tuan tanah gak tak kawen-kawen lagi. Apa nak jadi pon tataula.. Muahaha..

Okla.. Sampai sini dulu. Semoga ujie.com akan terus kekal menyebok di persada maya ni sampai bila-bila. InsyaAllah. Tak sabar nak tunggu umur dia 10 tahun! Heehee.. Ok, gunite semua.. Tata…

No Comments :(