Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Macam biasalah, setiap tahun bajet duit raya kena diketepikan. Yelah, kalau dulu, masa kecik-kecik, kita mengumpul duit raya. Dah besar-besar ni, giliran kita pulaklah yang kena bagi duit raya, kan?

Minggu lepas, saya tukar duit raya di CIMB Jalan Gasing. Tak lupa juga sampul duit raya yang saya mintak 10 set. Duit raya yang saya tukar semua dalam note RM1. RM5 dah habis. Isk. Takpela, mane-mane yang dapat RM10 dari saya tu, mesti tebal sampul duit raya mereka. Konon-konon macam saya letak 10 keping note RM10. Hihi

So, petang semalam saya pun memulakan operasi memasukkan duit raya dalam sampul. Step pertama, asing-asingkan duit raya tu..

Sorang 3 hengget sudehhhh!!! (Hellowww!! Gua kecik-kecik dulu dapat duit raya 30 sen je tau)

Taraaaa…………….

Dah siap!!

Sape nak, sila datang rumah!