Ujie Situ Sana Sini

Aku Hidup Kerana Cinta…Cinta Allah, Cinta Keluarga, Cinta Kekasih

Lebih kurang jam 8 malam, selepas puas berposing di Waterfront, kami dibawa Wal ke Medan Ikan Bakar Top Spot untuk menjamu selera. Sepenuh-penuh manusia dalam tu. Pelbagai deretan gerai ikan bakar dan makanan laut ada di Top Spot. Pilih saja mana yang berkenan di hati. Wal telah memilih gerai No 25 sebagai tempat kami menjamu selera malam itu.

Apa-apa pun, kena pose dulu kat pintu masuk.. :)

Kami yang laparrrrrrrrrr


Top Spot Seafood


Pelbagai jenis makanan laut sedia untuk dipilih

Yang tengah-tengah tu timun laut (gamat??)


Rasa macam nak makan sume..boley??


Gerai No. 25


Tensen tunggu makanan belom sampai..


Budak paling kuat makan malam tu *Fitnah..Hee..

Malam itu, ramai betul orang. Siap ada meja yang dah direserved lagi. Kami terpaksa menunggu lebih kurang 15 minit untuk dapat makanan (kira cepat gak ni kan?). Dan inilah makanan yang kami pilih..

Terubuk Bakar

Butter Prawn


Oyster Omelette First time makan menda alah ni..

Tomyam Campur


Sayur Midinbentuk dan rasa dia macam pucuk paku


Licinnn!!!

Total harga makanan malam itu untuk kami berlima ialah RM120. Bagi saya harganya murah kalau nak dibandingkan dengan Muara Ikan Bakar Port Klang dan Umbai, Melaka.

Selepas makan, kami pulang ke hotel dan berehat sebab aktiviti keesokan hari lagi best..

2 comments on “Sayang Sarawak – Part 3

  1. Pakcu on said:

    semuanya terbaek………tu je..hehehe

  2. auni farhana on said:

    sayur midin 2 mmg la pucuk paku..rog swk pgil die midin..hihi..sy yg dok swk ni pun blm pnah g ke topspot 2..huhuhu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.